Profesionalno čišćenje kancelarija i poslovnog prostora

Nudimo profesionalne usluge čišćenja i održavanja: kancelarija, ugostiteljskih objekata, banaka, hotela, hostela, škola, ljekarskih ordinacija, frizerskih salona, prodajnih prostora itd.

Prednosti angažovanja agencije Eco Step za čišćenje poslovnog prostora su:

  • Značajna ušteda Vašeg novca i vremena jer ne trošite novac za kupovinu i vreme za traženje adekvatne opreme i sredstava za čišćenje i održavanja prostora, ne trošite novac na osobu koja vodi računa o prijemu, otpustu, obučavanja rada radnice, jer je takva osoba sastavni dio našeg tima.
  • Ne razmišljate o bolovanjima, godišnjim odmorima, slobodnim danima i svim drugim izostancima radnika za čišćenje, jer mi brinemo o tome.
  • Termin i dinamika čišćenja su u skladu sa Vašim potrebama.
  • Uvjek čist prostor, precizno očišćen do najsitnijih detalja.
  • Upotreba profesionalne opreme, mašina i ekološki prihvatljivih sredstava za čišćenje.
  • Angažovanje profesionalaca za obavljanje čišćenja Vašeg poslovnog prostora je efikasnije i ekonomičnije od zapošljavanja i opremanja spremačice za taj posao i
  • Ne razmišljajte u čišćenju, tu brigu prepustite profesionalcima, a Vama će tako ostati više vremena za obavljanje osnovne djelatnosti.

Nudimo mogućnost:

  • redovnog (tekućeg) održavanja 
  • povremenog (periodičnog) čišćenja i održavanja higijene  
  • jednokratnog generalnog čišćenja poslovnih prostorija i lokala

Redovno (tekuće)  održavanje poslovnih prostorija i lokala možemo dogovoriti na način da :

  • svakodnevno održavamo Vaš poslovni prostor ;
  • nekoliko dana u toku sedmice održavamo, a sve u zavisnosti od Vaših potreba.
  • održavamo higijenu Vašeg poslovnog prostora jednom sedmično (prije ili poslije radnog vremena, ili za vrijeme Vašeg radnog vremena) ;
  • nekoliko puta u toku mjeseca (jednom, dvaput ili tri puta).

Ako nemate potrebu za redovnim čišćenjem Vašeg poslovnog prostora, nudimo Vam uslugu povremenog (periodičnog) čišćenja.

Periodična čišćenja poslovnog prostora se rade najčešće radi dovođenja u red higijene kompletnog ili parcijalnog dijela poslovnog prostora u željeno stanje i radi zamjena Vaših radnica koja su trenutno sprečene da rade.

Uslugu jednokratnog generalnog čišćenja obavljamo prilikom useljavanja, iseljavanja odnosno po potrebi i na zahtjev klijenta. Ako ste se uselili u novi poslovni prostor, obratite se agenciji Eco Step da Vas riješi svih organizacionih problema oko čišćenja. Brzo i zadovoljno, uselićete se u svježe i čisto radno okruženje uz minimalni angažman. Ako se iseljavate iz dosadašnjeg poslovnog prostora Eco Step će osigurati da ga “razdužite” u potpuno čistom stanju.

Dolaskom našeg predstavnika dogovaraju se precizno svi detalji vezani za željenu uslugu, nakon toga Vam dostavljamo ponudu u kojoj su istaknuti svi dogovoreni detalji usluge, a u realizaciju iste kreće se nakon prihvatanja ponude.

Svi naši svakodnevni i periodični klijenti dobijaju 10% popusta na obračun sledeće naše usluge prema njima, ukoliko usmjere novog klijenta koji angažuje agenciju Eco Step za bilo koju od usluga koje nudimo.

Čišćenje poslovnih prostorija i lokala uključuje:

  • uklanjanje paučine i prašine sa svih površina ;
  • pražnjenje korpe i iznošenje smeća ;
  • suvo čišćenje,usisavanje svih podnih površina ;
  • čišćenje i pranje svih podnih površina (itisoni, parketi, keramičke i mermerne površine) ;
  • čišćenje stolarije i pranje staklenih površina ;
  • čišćenje roletni i drugih spoljašnjih zaštita, npr. rešetke ;
  • čišćenje računarske opreme, tastature, monitori, štanpači itd ;
  • održavanje čistoće namještaja uz mogućnost dubinskog usisavanja i pranja ;
  • čišćenje čajne kuhinje, ostave i toaleta, uz obaveznu dezinfekciju ;
  • održavanje uskog prostora oko poslovnih prostorija (ulaz, parking mjesta, pločnik, zelena površina i sl.).
Scroll to top